Aktivno učenje
Autor: Krasnodor Mikša, 23. 5. 2013.
Bili smo na aktivnom učenju - radionicama timskog rada u 2.Ma i 3.Ma u okviru predmeta Komunikacijske vještine i Načela poučavanja.
U prvoj radionici trebali smo se provući između užeta koje je bilo isprepleteno između dva drveta. U drugoj smo morali prenijeti stolnjak na kojem su bile stvari za piknik. Ruke i noge su nam bile vezane sa susjednim članom. U trećoj smo morali navoditi člana tima koji je imao svezane oči da složi puzzle. U četvrtoj radionici smo morali navesti što više stvari koje se mogu dobiti iz probušenih kondoma.
Timovi su se natjecali, trebali smo u što kraćem vremenu premjestiti stvari i složiti puzzle.
U prvoj radionici promatrala se uspješnost tima, a u zadnjoj znanje i snalažljivost. Uspješno smo savladali rad u timu.
Antonela Hren i Martin Petrovečki, 2. Ma