2015-10-07 17:05:58

9. tjedan cjeloživotnog učenja

 

 

Od 28. rujna do 4. listopada na području cijele Hrvatske odvijala se nacionalna obrazovna kampanja Tjedan cjeloživotnog učenja pod motom ''Dobro je učiti!'' kojoj se pridružila i naša škola s nekoliko aktivnosti.

Cjeloživotno učenje odnosi se na "svaku aktivnost učenja tijekom cijeloga života radi unaprjeđenja znanja, vještina i kompetencija u okviru osobnoga, građanskog, društvenog ili profesionalnog djelovanja pojedinca". Ono obuhvaća učenje u svim životnim razdobljima (od rane mladosti do starosti) i u svim oblicima u kojima se ostvaruje (formalno, neformalno i informalno).

Tjedan cjeloživotnog učenja je nacionalna obrazovna kampanja koja na jednostavan način, na temelju izravnih obraćanja građanima, potiče ostvarenje ideje o promoviranju učenja i obrazovanja.

Tjedan cjeloživotnog učenja UNESCO-ova je inicijativa pokrenuta 1999. godine, a svake godine obilježava se u brojnim zemljama na svim kontinentima kako bi se senzibilizirala javnost za cjeloživotno učenje, promicala kultura učenja te potaknula osobna motivacija. 

  

Upravo u Tjednu cjeloživotnog učenja Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih u suradnji s partnerima razvija projekt s događanjima u svim dijelovima Republike Hrvatske, koji će građanima omogućiti upoznavanje s mogućnostima obrazovanja i učenja. 

Učenici i nastavnici, pod vodstvom školskog organizatora Tjedna cjeloživotnog učenja Damira Bešenića, organiziralo je četiri aktivnosti vezane uz podizanje svijesti o važnosti ulaganja u cjeloživotno učenje i stjecanje kvalifikacija potrebnih za samoostvarenje.

Polaznici dječjeg vrtića iz Bedekovčine posjetili su poljoprivredni praktikum i obrtničke radionice u sklopu škole.

Ispred bedekovčanske knjižnice učenice Medicinskog učilišta mjerile su tlak, razinu glukoze u krvi i masirale vrat zainteresiranim pojedincima.

Organizirano je i ostavljanje knjiga na mjestima velikog protoka ljudi (vlak, stanice, čekaonice,...) pod nazivom ''Knjiga za poslije'' u sklopu kojega ljudi uzimaju ostavljene knjige, pročitaju i ostavljaju na nekom drugom mjestu za nekog drugog čitatelja.

Svrha aktivnosti u sklopu 9. tjedna cjeloživotnog učenja bila je prezentirati zainteresiranim osobama rad Srednje škole Bedekovčina i osvijestiti ih o važnosti cjeloživotnog učenja i obrazovanja koje dovodi do povećanja kvalitete življenja.

 

 


Srednja škola Bedekovčina