« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Ravnateljica Srednje škole Bedekovčina Vera Hrvoj boravila je od 12. do 17. studenog u Finskoj u studijskom posjetu pod nazivom Strengthening the competence-based approach in VET - Flexible learning paths and recognition of competences (Jačanje pristupa temeljenog na kompetencijama u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju - Fleksibilni putovi učenja i priznavanje kompetencija).
Studijski posjet financijski je podržala hrvatska Agencija za mobilnost i programe Europske unije u okviru Transnacionalne suradnje.
Nakon upoznavanja s finskim obrazovnim sustavom u Finskoj nacionalnoj agenciji za obrazovanje, sudionici seminara podijeljeni su u dvije grupe. Zajedno s ostalim sudionicima Vera Hrvoj posjetila je na više dana grad Tampere na jugu Finske i njegovu strukovnu školu Tredu koja školuje učenike strukovnih škola na nekoliko obrazovnih razina. U srednjoj školi (koledžu) Tredu sudionici seminara mogli su se dodatno upoznati s finskim načinom obrazovanja strukovnih zanimanja, odnosno kako povezati tražene strukovne kvalifikacije s obrazovnim kurikulumom i potrebama za radnom snagom u toj regiji. U suradnji sa sveučilištima i tvrtkama u Finskoj naglasak je na individualnom razvoju i korištenju inovacija u obrazovanju, sve usko povezano sa svijetom rada.
Kampus u sklopu škole u Tampereu najveći je strukovni kampus u Finskoj, s više od 18.000 tisuća studenata i učenika koji se obrazuju u osam područja (kultura, tehnologija, turizam, zdravstvo, sport,…) pa su se posjetitelji mogli upoznati i s primjenom obrazovanja u medijskim znanostima, održavanju zrakoplova i teorijskim i praktičnim znanjima modernog šumarstva.
Ovaj seminar koji je bio namijenjen ravnateljima strukovnih škola i središtima za obuku osoba pokušao je približiti sudionicima europskih zemalja kako u Finskoj funkcionira obrazovanje temeljeno na kompetencijama, koje su potrebe i mogućnosti za podučavanje i suradnju sa svijetom rada i kako promjena okruženja za učenje utječe na individualan razvoj učenika, odnosno studenta.
Promjene kurikuluma, razvijanje praktičnih znanja i jača povezanost tvrtki i obrazovnih institucija ono je što očekuje i hrvatske strukovne škole i bližoj budućnosti, pa tako i Srednju školu Bedekovčina.