SmAIle – Scenarios and MOOCs for AI Literacy in Education
Dvogodišnji Erasmus KA220 projekt u kojem sudjeluju škole iz Hrvatske, Francuske, Irske, Portugala i Španjolske.
Glavni koordinator je OŠ Pantovčak, a osim naše škole u projektu sudjeluje i Tehnički fakultet, Sveučilište u Rijeci.
Projekt će unaprijediti znanje i vještine sudionika u razumijevanju rada i primjeni umjetne inteligencije. Izradit ćemo otvorene obrazovne resurse na osmišljenoj održivoj platformi AI e-HUB (koja će biti otvorena za doprinose nastavnika i učenika nakon završetka projekta), masovne otvorene online tečajeve (MOOC-ove), brojne digitalne sadržaje, prijenose uživo te digitalni alatnik za umjetnu inteligenciju s dvadeset digitalnih međupredmetnih scenarija učenja. Partnerske škole u svakoj zemlji provest će pilotiranje rezultata projekta kako bi testirale i procijenile njegov potencijal i dugoročne koristi.
PARTNERI
CEIP Guernica,
Nastavnici Daniela Usmiani i Krasnodor Mikša sudjelovali su na prvom sastanku nastavnika u okviru novog Erasmus+ projekta pod nazivom SmAIle – Scenarios and MOOCs for AI Literacy in Education koji se održao u Dublinu u periodu od 11. – 13. 10.2024.
Tijekom susreta u Dublinu nastavnici su se upoznali, zajedničkim aktivnostima stvorili temelje dobre suradnje, dogovorili raspored aktivnosti tijekom ove školske godine, načine komunikacije te jasno definirali zaduženja i planirane rokove za odradu pojedinuih aktivnosti.
Posjetili smo i Technological University u Dublinu te upoznali profesora Keitha Quillea koji nam je održao zanimljivo predavanje kojim smo ušli u svijet AI-ja te bolje upoznali njegove osnovne koncepte rada i dobili smjernice za naš daljnji razvoj planiranih rezultata projekta.
Osim radnih aktivnosti uspjeli smo uloviti i nešto vremena za obilazak kulturno-povijesnih znamenitosti Dublina, kultnih mjesta kao što je Trinity College, Botanical Garden, Grafton Street, Connolly and Henry Street kao i obavezno mjesto svakog turista – Temple Bar.
Sljedeći susret planira se u Hrvatskoj početkom veljače 2025. , kada će se nastavnicima pridružiti i učenici.