preskoči na sadržaj

Srednja škola Bedekovčina

Login

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 9. 2010.

Ukupno: 481546
Ovaj mjesec: 3848
Ovaj tjedan: 363
Danas: 36
Kalendar
« Svibanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Prvi edukacijski sastanak u projektu Academy of special needs (SEN)
Autor: Krasnodor Mikša, 21. 12. 2019.

 

 

U sklopu projekta protekli je tjedan u portugalskom gradu Barcelos zajedno s partnerima iz Grčke i Poljske održan prvi edukacijski sastanak partnera u projektu "Akademija za posebne obrazovne potrebe" (Academy of special needs (SEN)). Edukaciju je organiziralo Udruženje europskih partnera (ALTME) iz Portugala.


Iz naše škole edukaciji je prisustvovalo 4 nastavnika: Tomislav Čekolj i Tatjana Papst kao koordinatori te Suzana Đurkan i Roman Balen, kao nastavnici koji predaju u posebnim razredima. Iz Grčke su također sudjelovale 4 osobe koje se bave ili studiraju psihologiju i u sklopu toga susreću s djecom s teškoćama. Iz Poljske, zemlje glavnog koordinatora projekta, sudjelovalo je 18 osoba, obzirom da dolaze iz 3 pedagoško-psihološka centra i centra za obuku nastavnika (Bodzentyn, Chmielnik i Piekoszów, Świętokrzyskie Centar za obuku nastavnika) u Kielceu te regionalne uprave Svetokriške regije.

Program je bio podijeljen na stručni i kulturološki dio. Stručni dio obuhvaćao je posjete institucijama koje se bave djecom s teškoćama: APACI, ustanova za stručnu praksu za djecu s teškoćama u nekoliko zanimanja, te Silva’s Autism center, centar koji se bavi obrazovanjem djece s autizmom unutar redovne škole.

Održane su također dvije radionice/predavanja o portugalskim zakonima u području odgoja i obrazovanja djece s teškoćama te sustavom identificiranja teškoća i izrade prilagođenih programa u okviru redovne škole po principu inkluzije. Na jednoj od radionica u ulozi prevoditelja bio je učenik s Aspergerovim sindromom te tako uživo pokazao mogućnosti uključivanja i osobnog rasta i razvoja djeteta/mlade osobe s takvim specifičnim poremećajem.

U kulturološkom dijelu programa posjetili smo Gradsku vijećnicu Barcelosa i upoznali gradske vlasti s ciljevima našeg projekta, gradove Bragu i Porto. U tom dijelu programa dobilo se prostora i vremena za razmjenu primjera dobre prakse u zemljama uključenim u projekt, kao i bolje povezivanje i suradnju članova timova različitih zemalja.

   

Zadnja dva dana održani su također sastanci svih članova projektnih timova o zadacima koji nam slijede, podijeljena zaduženja i osmišljeni načini dijeljenja dokumenata tijekom izrade. Napravljen je koncept priručnika koji je jedan od ishoda projekta.

Dogovorena je dalja intenzivna suradnja na izradi priručnika i materijala za rad s djecom s teškoćama, posebno specifičnim teškoćama u učenju (disgrafija, disleksija, diskalkulija,…) koje su nam tema prve godine, a voditelji teme su članovi tima iz Portugala. Svi materijali stavljat će se na virtualnu platformu projekta kako bi se razmjenjivali i koristili i tijekom i nakon projekta, zajedno s priručnikom za nastavnike koji rade s djecom s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama.

Tomislav Čekolj





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju