preskoči na sadržaj

Srednja škola Bedekovčina

Login

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 9. 2010.

Ukupno: 364620
Ovaj mjesec: 2273
Ovaj tjedan: 392
Danas: 20
Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Evaluacija projekta Zdravo!
Autor: Krasnodor Mikša, 9. 6. 2018.

 

 

U školskoj godini 2017./2018. u projektu Zdravo! 6 vršnjačkih edukatora iz trećih razreda medicinske struke održalo je ukupno 22 radionice u 8 razrednih odjela. Sudjelovalo je 100 učenika prvih razreda i 59 drugih razreda.


Evaluacijski listići u prvim razredima pokazuju da je:

  • sadržaj radionica zanimljiv većini učenika (od 60 do 70 % odgovora 4 i 5 na skali procjene zanimljivosti sadržaja) za sve 3 radionice (2 edukativne i jedna kreativna)
  • način rada u radionicama nešto što se učenicima sviđa (preko 60 % odgovora 4 i 5 na skali procjene)
  • percepcija njihove participacije u radu i suradnji na radionicama visoka (također preko 60 % odgovora 4 i 5 na skali procjene)
  • poticaj radionice na promišljanje procjenjuju nešto slabije – neznatno iznad ili oko 50 % odgovora 4 i 5.

   

Evaluacijski listići u drugim razredima pokazuju:

  • zanimljivost sadržaja radionica s više od 70 % odgovora 4 i 5 za 2. edukativnu i kreativnu te više od 60 % za 1. edukativnu radionicu
  • da se učenicima sviđa način rada u radionicama – više od 70 % odgovora 4 i 5 za edukativne radionice i više od 80 % za kreativnu radionicu
  • viši je i postotak percepcije svog odnosa prema radu i suradnji u radionicama – oko 70 % i više od 70 % ocjena 4 i 5
  • radionice kao poticaj na razmišljanje procjenjuje 50 - 60 % učenika.

Napomene i prijedloge daje vrlo malo učenika, većinom općenite kao „bravo, svaka čast“ i slične pohvale, osobne poruke upućene voditeljima ili pokude, oni koji smatraju da tema ni realizacija nisu zanimljivi, da bi trebalo odabrati neku drugu temu ili „bolje“ to realizirati. Jedini prijedlog bio je da bi ovaj sadržaj trebalo obrađivati u ranijoj školskoj dobi.

Tatjana Papst / Tomislav Čekolj,

koordinatori za SŠ Bedekovčina

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju