preskoči na sadržaj

Srednja škola Bedekovčina

10 godina provođenja procesa samovrednovanja i kvalitete u školi

2010./2011. – 2019./2020.

 

 

Školska godina

Predmet/opis samovrednovanja

Prioritetno područje/područja

  1.  

  1.  

PILOT PROJEKT

Opći upitnik o organizaciji i funkcioniranju škole (75-86 pitanja), ispitanici učenici (516), roditelji (191), nastavnici (67), nenastavno osoblje (13)

  • prosječna ocjena 3.98 (učenici 3,77)

Upitnik za vanjske dionike o zadovoljstvu vještinama učenika na vježbama/praksi, komunikacijom sa školom, organizacijom od strane škole

  •  

  1.  

  1.  

Opći upitnik o organizaciji i funkcioniranju škole (75 pitanja), ispitanici učenici (516)

  • prosječna ocjena 3,70

Upitnik za nastavnike o procjeni rada ravnatelja (65 ispitanika/83)

 

  1.  

  1.  

Upitnik za učenike o procjeni rada nastavnika (14 razreda – 253 učenika, ocijenjeno 82 nastavnika)

 

  1.  

  1.  

Upitnik za učenike o procjeni rada nastavnika (ispitano 344 učenika)

Upitnik o radu pedagoške službe (ispitanici 100 nastavnika)

Upitnik o radu stručnih učitelja (ispitanici 242 učenika 3-godišnjih zanimanja)

 

  1.  

  1.  

Upitnik za bivše učenike o njihovom putu nakon završetka školovanja (postavljen na FB stranicu škole)

Upitnik o čistoći i higijeni školskih prostora

 

  1.  

  1.  

Upitnik – kodeks odijevanja u školi (ispitanici 188 učenika, 60 nastavnika)

Upitnik o koristi od posjeta nastavi (13 ispitanika nastavnika)

 

  1.  

  1.  

Upitnik o izvannastavnim aktivnostima (ispitanici 100 učenika)

Upitnik za učenike o procjeni rada nastavnika (2 razreda – ciljano)

 

  1.  

  1.  

Analiza OPP

Analiza Prioritetnih područja – stručna vijeća

 

  1.  

  1.  

Upitnik za bivše učenike o njihovom putu nakon završetka školovanja (postavljen na FB stranicu škole)

Analiza Prioritetnog područja 2. – Poučavanje i podrška učenju

 

  1.  

  1.  

Plan:

Ponoviti Upitnik o organizaciji i funkcioniranju škole (na uzorku učenika iz svakog učilišta – 20%)

Ponoviti upitnik za vanjske dionike o zadovoljstvu vještinama učenika na vježbama/praksi, komunikacijom sa školom, organizacijom od strane škole

Izrada potvrde za napredovanje prema novom Pravilniku

Izrada baze stručnih usavršavanja od 2018./2019.

Izrada baze EU projekata/domaćih projekata od 2005.

Organizacija fokus grupa (stručna vijeća, vijeće učenika) s ciljem LNA (Learning Needs Analyses) i sudjelovanja u procesu samovrednovanja detekcijom “manjkavosti” u P.P.2 – Poučavanje i podrška učenju (Pedagoška radionica “Savršeni” nastavnik/učenik/škola)

Analiza P.P. 3., 4., 5. (putem Google Survey ankete) – stručna vijeća

Posjeti nastavi – definirati

Organizacija internog informiranja – dijagram?

Oznake kvalitete – prikupiti

Razrednici unatrag 20 godina – stupiti u kontakt s bivšim učenicima, saznati rade li u struci ili studiraju ili su završili fakultet (koji?) pa rade u struci ili nekoj drugoj struci

 


Samovrednovanje

Naša škola izabrana je 2010. među 20 strukovnih škola u Republici Hrvatskoj za sudjelovanje u

PILOT PROJEKTU "RAZVOJ OSIGURANJA KVALITETE U STRUKOVNOM OBRAZOVANJU I OSPOSOBLJAVANJU".

Projekt financira Europska unija, a partner u projektu je Agencija za strukovno obrazovanje. Sljedećih godinu dana Povjerenstvo za kvalitetu naše škole zajedno s učenicima i nastavnicima bavit će se ispitivanjem kvalitete na svim područjima našeg rada, samovrednovanjem vlastitog sudjelovanja u nastavnim i ostalim procesima. U odnosu na podatke dobivene ispitivanjem učenika, nastavnika, roditelja i naših vanjskih partnera o zadovoljstvu školom, zajedno s analizama Povjerenstva te uz pomoć našeg vanjskog vrednovatelja, radit ćemo na ispravljanju svih ustanovljenih nedostataka i jačanju naših prednosti i dobrih strana.

Cilj je uspostaviti model razvoja kvalitete koji će se nakon Pilot programa primjenjivati u svim strukovnim školama Republike Hrvatske. Krajnji cilj svih nas je stvoriti kvalitetnu školu, sa zadovoljnim učenicima, nastavnicima, roditeljima i lokalnim partnerima.

Povjerenstvo za kvalitetu naše škole čine:

 Tatjana Papst, prof. – stručnjakinja za kvalitetu

i članovi povjerenstva

Zlatko Radman, prof.

Sanja Markuš, prof.

Mirjana Hudi Vlahek, dipl. agr.  

Vanjska vrednovateljica naše škole: Snježana Zbukvić Ožbolt, prof.

Misija i vizija:


Istraživanje o zadovoljstvu školom 10-11

Istraživanje o zadovoljstvu školom usporedba 10-11-12

Kvaliteta i samovrednovanje 12-13

Kvaliteta i samovrednovanje 13-14

Izvješće o samovrednovanju 14-15

Kvaliteta i samovrednovanje 15-16

Kvaliteta i samovrednovanje 16-17

Kvaliteta i samovrednovanje 17-18

Izvješće o samovrednovanju 18-19

Mjerenje kvalitete u odgoju i obrazovanju

Priloženi dokumenti:
Misija i vizija skole.docx


Aktivnosti Srednje školi Bedekovčina 2011.

Pedagoginja škole Tatjana Papst provela je anketu sa učenicima, roditeljima i profesorima naše škole i rezultate prikazala u prezentaciji.

 Istraživanje o zadovoljstvu školom


vijesti

CMS za škole logo
Srednja škola Bedekovčina / Gajeva 1, HR-49221 Bedekovčina / ss-bedekovcina.skole.hr / ured@ss-bedekovcina.skole.hr
preskoči na navigaciju