2010./2011. – 2019./2020.
|
Školska godina |
Predmet/opis samovrednovanja |
Prioritetno područje/područja |
|
PILOT PROJEKT |
Opći upitnik o organizaciji i funkcioniranju škole (75-86 pitanja), ispitanici učenici (516), roditelji (191), nastavnici (67), nenastavno osoblje (13)
Upitnik za vanjske dionike o zadovoljstvu vještinama učenika na vježbama/praksi, komunikacijom sa školom, organizacijom od strane škole |
|
|
|
Opći upitnik o organizaciji i funkcioniranju škole (75 pitanja), ispitanici učenici (516)
Upitnik za nastavnike o procjeni rada ravnatelja (65 ispitanika/83) |
|
|
|
Upitnik za učenike o procjeni rada nastavnika (14 razreda – 253 učenika, ocijenjeno 82 nastavnika) |
|
|
|
Upitnik za učenike o procjeni rada nastavnika (ispitano 344 učenika) Upitnik o radu pedagoške službe (ispitanici 100 nastavnika) Upitnik o radu stručnih učitelja (ispitanici 242 učenika 3-godišnjih zanimanja) |
|
|
|
Upitnik za bivše učenike o njihovom putu nakon završetka školovanja (postavljen na FB stranicu škole) Upitnik o čistoći i higijeni školskih prostora |
|
|
|
Upitnik – kodeks odijevanja u školi (ispitanici 188 učenika, 60 nastavnika) Upitnik o koristi od posjeta nastavi (13 ispitanika nastavnika) |
|
|
|
Upitnik o izvannastavnim aktivnostima (ispitanici 100 učenika) Upitnik za učenike o procjeni rada nastavnika (2 razreda – ciljano) |
|
|
|
Analiza OPP Analiza Prioritetnih područja – stručna vijeća |
|
|
|
Upitnik za bivše učenike o njihovom putu nakon završetka školovanja (postavljen na FB stranicu škole) Analiza Prioritetnog područja 2. – Poučavanje i podrška učenju |
|
|
|
Plan: Ponoviti Upitnik o organizaciji i funkcioniranju škole (na uzorku učenika iz svakog učilišta – 20%) Ponoviti upitnik za vanjske dionike o zadovoljstvu vještinama učenika na vježbama/praksi, komunikacijom sa školom, organizacijom od strane škole Izrada potvrde za napredovanje prema novom Pravilniku Izrada baze stručnih usavršavanja od 2018./2019. Izrada baze EU projekata/domaćih projekata od 2005. Organizacija fokus grupa (stručna vijeća, vijeće učenika) s ciljem LNA (Learning Needs Analyses) i sudjelovanja u procesu samovrednovanja detekcijom “manjkavosti” u P.P.2 – Poučavanje i podrška učenju (Pedagoška radionica “Savršeni” nastavnik/učenik/škola) Analiza P.P. 3., 4., 5. (putem Google Survey ankete) – stručna vijeća Posjeti nastavi – definirati Organizacija internog informiranja – dijagram? Oznake kvalitete – prikupiti Razrednici unatrag 20 godina – stupiti u kontakt s bivšim učenicima, saznati rade li u struci ili studiraju ili su završili fakultet (koji?) pa rade u struci ili nekoj drugoj struci |
|
Naša škola izabrana je 2010. među 20 strukovnih škola u Republici Hrvatskoj za sudjelovanje u
PILOT PROJEKTU "RAZVOJ OSIGURANJA KVALITETE U STRUKOVNOM OBRAZOVANJU I OSPOSOBLJAVANJU".
Projekt financira Europska unija, a partner u projektu je Agencija za strukovno obrazovanje. Sljedećih godinu dana Povjerenstvo za kvalitetu naše škole zajedno s učenicima i nastavnicima bavit će se ispitivanjem kvalitete na svim područjima našeg rada, samovrednovanjem vlastitog sudjelovanja u nastavnim i ostalim procesima. U odnosu na podatke dobivene ispitivanjem učenika, nastavnika, roditelja i naših vanjskih partnera o zadovoljstvu školom, zajedno s analizama Povjerenstva te uz pomoć našeg vanjskog vrednovatelja, radit ćemo na ispravljanju svih ustanovljenih nedostataka i jačanju naših prednosti i dobrih strana.
Cilj je uspostaviti model razvoja kvalitete koji će se nakon Pilot programa primjenjivati u svim strukovnim školama Republike Hrvatske. Krajnji cilj svih nas je stvoriti kvalitetnu školu, sa zadovoljnim učenicima, nastavnicima, roditeljima i lokalnim partnerima.
Povjerenstvo za kvalitetu naše škole čine:
Tatjana Papst, prof. – stručnjakinja za kvalitetu
i članovi povjerenstva
Zlatko Radman, prof.
Sanja Markuš, prof.
Mirjana Hudi Vlahek, dipl. agr.
Vanjska vrednovateljica naše škole: Snježana Zbukvić Ožbolt, prof.
Misija i vizija:
Istraživanje o zadovoljstvu školom 10-11
Istraživanje o zadovoljstvu školom usporedba 10-11-12
Kvaliteta i samovrednovanje 12-13
Kvaliteta i samovrednovanje 13-14
Izvješće o samovrednovanju 14-15
Kvaliteta i samovrednovanje 15-16
Kvaliteta i samovrednovanje 16-17
Kvaliteta i samovrednovanje 17-18
Izvješće o samovrednovanju 18-19
Mjerenje kvalitete u odgoju i obrazovanju