Vrsta projekta
Erasmus+
Trajanje projekta
1. rujna 2018. - 1. rujna 2020.
Sudionici
1. VZW Leiepoort campus Sint-Vincentius, Deinze, Belgija
2. Srednja škola Bedekovčina, Hrvatska
3. Sonkajärven lukio, Sonkajärvi, Finska
4. Agrupamento de Escolas de Vialonga, Vialonga, Portugal
5. III Liceum Ogolnoksztalcace im. Juliusza Slowackiego w Lesznie, Leszno, Poljska
Vizija
„Želimo omogućiti našim učenicima kvalitetnu edukaciju, inspirirati ih da postignu najbolje rezultate i postanu višejezični, tolerantni, širokoumni i odlično obrazovani građani, uspješni u svojim profesijama. Pripremamo ih za uspješno školovanje, za postizanje najboljih rezultata u svojoj karijeri i da postanu uspješni odrasli ljudi u budućnosti. Želimo da postanu europski građani u punom značenju.“
O projektu
Ovim projektom želimo proučiti europsku povijest, književnost, umjetnost, arhitekturu i mitologiju s naglaskom na posljednjih 100 godina, uz motivirajuće zadatke i projekte koji će promovirati aktivno građanstvo i koristiti ICT vještine. Današnji svijet brzo se mijenja prema multikulturalnom društvu. U tom procesu stvara se naslijeđe i vrijednosti koje su zajedničke svim europskim građanima. Ali to nije kontradiktorno nacionalnom ili lokalnom naslijeđu koje se ne smije zaboraviti pa će učenici zapažati, bilježiti, prodiskutirati, usporediti i analizirati sličnosti i razlike između svojih kultura. Nastavnici će u kurikulume svojih predmeta uvrstiti teme vezane uz kulturno naslijeđe.
Za trajanja projekta osmislit će se novi europski superheroj, HERO 2.0, lik koji je utjelovljenje europskih vrijednosti 21. stoljeća i koji ujedinjuje posebno tinejdžere iz svakog kutka Europe. Za trajanja projekta priča o glavnom junaku pretočit će se u poučnu dječju knjigu. Sudionici projekta bit će junakovi suradnici
i stvaranjem njegove priče poučavati mlađu djecu o važnosti kulturnog naslijeđa. Nadamo se da će priča HERO 2.0 zaživjeti i naći nove slušatelje u što većem broju europskih škola.
Projekt će motivirati naše učenike da pobliže istražuju i više cijene kulturno naslijeđe svoje domovine, razviju ICT vještine, vještine fotografiranja, grafičkog dizajna, stolnog izdavaštva, etike u društvenim mrežama, upoznaju se s mogućnošću poduzetništva u kulturi. Kulturna baština ući će u školske kurikulume, a nastavnicima će se pružiti praktični alati kako integrirati kulturnu baštinu u predmete koje podučavaju.