preskoči na sadržaj

Srednja škola Bedekovčina

Login

Get On Your Bikes, Europe`s Back In Business

NAZIV PROJEKTA: Get On Your Bikes, Europe's Back In Business!

TRAJANJE:  TRI GODINE

1.9.2014 – 31.7.2017.

 LOGOTIP: 


PARTNERI:          8 ZEMALJA

  1.        Rumunjska - Cavnic
  2.        Njemačka - Diez
  3.        Češka-Žďár nad Sázavou
  4.        Latvija-Rogovka
  5.        Slovenija-Celje
  6.        Italija-Teramo
  7.        Poljska-Rzeszow
  8.        Hrvatska-Bedekovčina

CILJ PROJEKTA:

Tri su područja djelovanja projekta:

Ekonomski – kroz zajedničku temu – biciklizam.zajednički ćemo kroz organizaciju, pribavljanje resursa, organizaciju  niza događaja i pokretanje određenih događaja i pruzimanje rizika osvijestiti i razviti kod učenika vitalne vještine potrebne i za razvoj poduzedništva koji je neophodna komponenta promicanja gospodarskog rasta

Drugi razlog je razvijati akcije kojima promičemo biciklizam, bicikl kao prijevozno sredstvo kojim čuvamo naš okoliš. Proučiti ćemo biciklističke staze u našem kraju, provozati se njima  i pokušati približiti biciklizam mladim ljudima i učiniti ga atraktivnim.

Pored činjenice da je vožnja bicikla zabavna, prije svega je pozitivno utječe na ljudsko zdravlje. Obratit ćemo pažnju i na ovu domenu kao i sigurnu vožnju bicikla, zaštitnu opremu te razne priručnike o opremi i samopopravku bicikla.

Izradit ćemo web stranicu na kojoj ćemo promovirati turizam svake zemlje, područja iz kojeg potječemo, mapu biciklističkuh staza i mjesta koje valja posjetiti.


AKTIVNOSTI:

  • Promicanje praktičnih poduzetničkih iskustava u obrazovanja, osposobljavanja i rada s mladima
  • Promocija zdravog života: aktivnosti u prirodi.
  • Mobilnost.
  • Poduzetničko učenje.
  • Međunarodna suradnja,odnosi i razvoj suradnje među učenicima različitih zemalja.

REZULTATI:

1. „Get on your bikes“ – „Sjedni na bicikl“ KOMPLET ALATA, koji škole prilagođavaju kako bi u svojoj lokalnoj sredini promovirale biciklizam. Pet osnovnih instrumenata „kompleta alata“ su praktične aktivnosti u učionici kojima će biti utvrđeni te različitim europskim kurikulumima  prilagođeni različiti aspekti biciklizma. 

2. "Get on the trail"  je multiregionalna web stranica kojom promoviramo BICIKLIZAM napisana na 9 europskih jezika.  Sadrži informacije o mogućim biciklističkim rutama (stazama nedaleko glavnih prometnica), mjestima za smještaj, i kratkim promotivnim videima s zanimljivim točkama svake rute u 8 zemalja.

3. „Back in business“ je  METODIČKI PRIRUČNIK  koji nudi informacije i smjernice o osnivanju multinacionalnog poduzeća -  u našem slučaju, poduzeća koje se bavi doživljajem biciklizma. Poduzeće će u početku nuditi off-road avanturistički biciklizam (u početku) školskim skupinama. 


PLAKAT:


Predstavljanje projekta nastavnicima i roditeljima.

Projekt smo započeli s anketom o navikama naših učenika vezanima za bavljenje sportom (biciklizmom) kao i analizom nedostataka koji  nedostaju biciklistima u našim gradovima. Anketu su obradili i rezultate prikazali u Češkoj učenici naše škole.

Rezultati ankete

Rezultati obrade početne ankete projekta doveli su do kreiranja zajedničkog izvješća o kojim svim mladima osvještavamo dobrobiti bavljenja biciklizmom i potičemo ih na aktivno bavljenje sportom.

Recomendation report - 6. ožujka 2015.

Disemination report 2014. - 2015. 

Disemination report 2015. - 2016.

Evaluacija rada projektnog tima nakon prve godine projekta

Staze kojima smo otkrivali s prijateljima iz Europe za vrijeme projektnog susreta u Hrvatskoj: Trail 1, Trail 2, Trail 3.

Evaluacija projektnog susreta u Bedekovčini.

Za sajam u Teramu trebali smo pripremiti štand s proizvodima kojima promoviramo našu virtualnu firmu. Osim mnoštva promotivnih materijala izradili smo  i biciklističke trake za nogavice, te redizajnirali biciklističke hlače. Kako to učiniti možete pogledati u ovoj prezentaciji.

Evaluacija rada projektnog tima nakon druge godine projekta

Rezultati ankete o tehničkim problemima prilikom vožnje bicikla


Promo video - Cycling in Bedekovčina

 

Cycling scheme 1. Bike racks

 

Cycling scheme 2. Promoting cycling

Rezultati projekta

1. "Get on your bikes" TOOLKIT  je rezultat koji škole jednostavno mogu preuzeti kako bi promovirali biciklizam u svojim sredinama. Sadrži 5 instrumenata s praktičnim učionički- baziranim aktivnostima koje proučavaju različite aspekte biciklizma i baziranih na Europskim kurikulumima.

Instrument 1 je Recommendation report  koji ukratko predstavlja rezultate početne ankete, kroz koje su proučavane prednosti biciklizma i usmjerene na to kako prevazići sve teškoće na koje nailazimo kad se želimo baviti biciklizmom u svojoj zajednici.

Recommendation report

Izvješće je dostupno na 9 jezika ( engleski, hrvatski, češki, njemački, talijanski, latvijski, poljski, rumunjski i slovenski).

Instrument 2 je brošura sa PR metodama za bilo koju zajednicu. Prezentira metode dostupne bilo kojoj zajednici kako bi promovirali biciklizam. Sve metode su testirane od strane partnerskih škola i sadrže i tehničke detalje kao što su potreban materijal, koraciu i cijena za implementaciju, kao i prednosti i teškoće prilikom izvođenja.  Brošura je dostupna na engleskom jeziku i sadrži primjere , relevantne fotografije i linkove do finalnih proizvoda objavljenih na Internetu.

Brošura

Instrument 3 is the DVD entitled Cycling schemes, predstavlja 16 krtatkih videa s metodama koje su koristili partneri kako bi uveli biciklizam u svoje škole i lokalne zajednice. Videi pokazuju cijeli proces razvoja i primjene svake biciklističke sheme, s različitim stupnjevima i cijenama, demonstrirajući kako takove mjere mogu pomoći da biciklizam uvedemo u svaku zajednicu.

Provedeni u  praksi primjeri prikazani  u videima su: popravak i izrada stalaka za bicikle, izrada mapa s biciklističkim stazama, izrada QR kodova, bojanje starih bicikala. Tu si i kratka objašnjenja uključena u videima na engleskom dostupna za sve zainteresirane.

Ukoliko želite CD javite nam se na mail daniela.usmiani@skole.hr.

Instrument 4 je CD Sigurno ali atraktivno  sa 8 PowerPointovih prezentacija sa jednostavnim i prektičnim metodama peronalizacije i izmjene opreme i biciklističkih pomagala kako bi postali što atraktivniji. Instrukcije napisane na engleskom jeziku su popraćene fotografijama,vodeći vas korak po korak kako personalizirati/dekorirati biciklističku kacigu, sigurnosni prsluk, ruksak, biciklističke hlače, alat i sl.

Prezentacije se nalaze na dnu stranice.


Rezultat 2. "Get on the trail" WEBSITE – www.getonthetrail.de – multijezična i multi-regionalna mrežna stranica koja promovira biciklizam.

Sadrži informacije o mogućim biciklističkim rutama (stazama koje su u blizini glavnih prometnica), smještajima u blizini rute, kao i kratke promo videe o interesantnim točkama duž rute. Može ju koristiti bilo koja europska škola a moža dodati detalje o rutama u svojoj okolini.

Kreirana je kroz aktivnoszi na satu (kodiranje, uređivanje, prevođenje, rad na sadržaju, promocija stranice), kao i kroz aktivnosti na otvorenom (istraživanje, odlazak na staze i posjet točkama interesa, snimanje), kroz međunarodne transnacionalne aktivnosti u čenja i poučavanja.

Rezultat je nova, interaktivna multijezična i multiregionalna mrežna stranica koja sadrži: interaktivne mape ruta/staza, GPS - podatke ruta, opise ruta, videe s interesantnim točkama duž staze (dostupnim na 9 jezika), adrese mogućih smještaja u blizini rute u regijama svih partera. 


Rezultat 3 -  "Back in business" METHODOLOGICAL GUIDEBOOK  nudi informacije i upute o tome kako kreirati multinacionalnu tvrtku - u našem slučaju, onu koja se bavi avanturističkim biciklizmom.

Tvrtka nudi avanturističke ture van glavnih prometnica početno školskim skupinama.  Radeći na ovom proizvodu, učenici su razvili niz vještina i znanja vezanih uz poduzetništvo. Priručnik je dostupan svakome zaniteresiranom i sadrži kompletne instrukcije kako pokrenuti virtuslnu poduzetničku tvrtku, korake pri registraciji iste, popravtni podlovni dokumenti koje treba imati, razvoj servisa ovosno o interesu za područje kojim se tvrtka bavi (određivanje cijena, aktivnosti, oprema, uključenost i suradnja s lokalnim partenrima), marketinške strategije za bicikliranje van glavnih prometnica.

Tu se nalaze i već kreirane radne tablice koje se mogu koristiti u učionici, u nastavi s učenicima. Odlomak je i posvećen praktičnim primjerima virtualne tvrtke pod nazivom Cycling freaks, koja je kreirana tijekom projekta.

Također, uključene su i informacije s koracima koje treba odraditi prilikom organizacije biciklističkog događaja - planiranje i određivanje ruta, sigurnosne mjere i aktivnosti, kao i primjeri kataloga tvrtke. 

Metodički priručnik

 

preskoči na navigaciju