preskoči na sadržaj

Srednja škola Bedekovčina

Login

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 9. 2010.

Ukupno: 390341
Ovaj mjesec: 2158
Ovaj tjedan: 582
Danas: 7
Kalendar
« Siječanj 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tko je to u ogledalu?
Autor: Krasnodor Mikša, 10. 12. 2018.

 

 

 

Učenici i učenice 3. Ma razreda sa stručnim suradnicima škole sudjelovali su u programu „Tko je to u ogledalu?“.


Program je orijentiran na prevenciju poremećaja hranjenja – anoreksiju, bulimiju i nespecifične poremećaje hranjenja, i namijenjen učenicama, obzirom da se po statistici poremećaji hranjenja javljaju puno češće kod djevojaka nego kod mladića. Radionice u programu „Tko je to u ogledalu?“ obrađuju sadržaje koji se tiču oblikovanja ženskog identiteta, stjecanja samopouzdanja, razbijanja medijskih stereotipa o ženskoj ljepoti, poboljšanja prehrambenih navika, razvijanja pozitivnog odnosa prema svome tijelu i dr. Autorica radionice je mr. sc. Jelena Balabanić Mavrović. 

Kako su stručni suradnici škole u Centru za poremećaje hranjenja BEA prošli četverodnevnu edukaciju koja je preduvjet za vođenje programa, već na edukaciji predložili su provedbu u mješovitom razredu. Smatrajući da je jačanje samopouzdanja i dobre slike o sebi podjednako potrebno i djevojkama i mladićima, a da je nezadovoljstvo vlastitim izgledom uvjetovano vanjskim i nametnutim od društva i medija, normama, vrlo često i među muškarcima, odlučili su ovaj program prvi puta provesti i s djevojkama i s mladićima.

Kako je program baziran na istraživanju ideala ženske ljepote tijekom povijesti, odnosa društva i medija prema ženskom tijelu, tretiranju važnosti izgleda žena u nekadašnjem i današnjem društvu… mladići iz razreda pripremljeni su od strane stručnog suradnika psihologa za podržavajuće u odnosu na djevojke, svoje kolegice, sudjelovanje u programu. Upućeni su također da, osim razumijevanja i podrške kolegicama, tijekom svih aktivnosti rade i na svom odnosu prema sebi i svome tijelu.

U 10 radionica razne teme otvarale su vrlo osjetljiva područja osobnosti svakog od sudionika, poticale na introspekciju koja nije uvijek ugodna i ponekad ogoljele neke strahove ili misli. I u tim trenucima atmosfera na radionicama bila je vrlo ležerna i podržavajuća, a često i vesela. To ne bi bilo moguće da se ova grupa mladih ljudi nije povezala, razvila odnos povjerenja i podrške te dijelila svoje misli, stavove i ideje među sobom, a sve u cilju da svatko od njih osvijesti koliko vrijedi i koliko je važan, a koliko je izgled malo ili uopće nebitan za to.

Za kraj, svatko je od njih to vidio u svom ogledalu – što sve lijepo druge kolegice i kolege iz razreda vide u njima!

Galerija.

Tatjana Papst, pedagoginja





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju