Rezultati projekta Academy of Special Educational Needs
Autor: Krasnodor Mikša, 17. 9. 2022.
Erasmus+ projekt pod nazivom Academy of Special Educational Needs - 2019-1-PL01-KA201-065079, u kojem je naša škola, uz Poljsku, Grčku i Portugal, bila partner, završio je 31. 8. 2022. U tri godine trajanja projekta održane su četiri edukacije u svakoj od zemalja partnera, vezane na cilj projekta – osnaživanje nastavnika u radu s djecom i mladima koji imaju posebne odgojno-obrazovne potrebe.
Osim koordinatora projekta, stručnih suradnika škole, edukacije je pohađalo 6 nastavnika iz naše škole.
Osim edukacija uživo, napravljena su dva online tečaja za sve nastavnike škole i zainteresirane iz drugih škola na temu Specifične teškoće učenja i Asperger sindrom. Oba tečaja izradili su stručni suradnici škole, a osim teoretskih znanja u obrađenim područjima, nastavnici dobivaju i primjer iz školske prakse te preporuke za rad s učenicima koji imaju neke od tih teškoća.
U okviru projekta, temeljem zajedničkog rada stručnjaka iz svih partnerskih zemalja, izrađen je priručnik za nastavnike. Prvih 80 strana priručnika tiskano je na engleskom jeziku i sadrži korisne primjere iz prakse s uputama, načinima rada te pristupa učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju i Asperegerovim sindromom. Navedeni su i mnogobrojni digitalni alati koji mogu pomoći nastavnicima u prezentaciji i obradi gradiva prilagođenoj učenicima.
Tatjana Papst, koordinatorica projekta