preskoči na sadržaj

Srednja škola Bedekovčina

 

Temeljem zahtjevne prijave, izrađene Strategije razvoja, Europskog razvojnog plana i akcijskog plana te velikog iskustva u organizaciji dosadašnjih europskih projekata mobilnosti, Srednja škola Bedekovčina je krajem 2021. godine ishodila akreditaciju Erasmus+. u području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja.

Dodjelom akreditacije Erasmus potvrđuje se da je podnositelj zahtjeva izradio plan za provedbu visokokvalitetnih aktivnosti mobilnosti u okviru razvoja svoje organizacije.

Akreditacija Erasmus omogućit će Srednjoj školi Bedekovčina pojednostavljeni pristup izvorima financiranja iz Ključne aktivnosti 1 tijekom čitavog programskog razdoblja (2021. - 2027.).

Učenici škole će u svakoj školskoj godini do 2027. godine imati mogućnost  obavljanje stručne prakse u inozemstvu, a nastavnici strukovnih predmeta mogućnost odlaska na usavršavanje stručnih znanja potrebnih u podučavanju.

Više o svim mobilnostim možete pročitati na mrežnoj stranici projekta FUTURE IN OUR HANDS I


Vijesti

Mještovita mobilnost učenika u okviru Erasmus+ projekta "Future in our hands I"

Autor: Daniela Usmiani, 13. 3. 2023.

U periodu od 20.2.2023. - 10.3.2023. deset učenika trećeg i četvrtog razreda programa arhitektonski i građevinski tehničar sudjelovalo je na mješovitoj mobilnosti na temu Pametne kuće u arhitekturi. Mješovita mobilnost organizirana je s partnerom, tvrtkom euroMind, u okviru Erasmus+ projekta "Future in our hands I" koji se odvija u okviru akreditacije u okviru strukovnog obrazovanja i osposobljavanja pod pokroviteljstvom Agencije za mobilnost i programe EU.

 

Zajedno sa mentorom prvi tjedan, radeći virtualno, učenici su naučili postupak crtanja 3D objekata u AutoCadu što je nadogradnja njihova znanja obzirom da u školi uče samo 2D. Krenuvši od jednostavnih 3D objekata učenici su završili svoj rad prebacivanjem gotovih 2D projekata obiteljskih kuća u 3D projekte.

 

Svoj rad nadogradili su u Španjolskoj, u Sevilji, u školi SAFA Nuestra Señora de los Reyes, detaljnije se upoznajući s elementima pametnih kuća, posebice korištenjem solara za dobivanje električne energije, tople vode i grijanja objekata, postavljanjem solarnih ploča te izradom električnih instalacija i spajanjem sa solarima. Naučili su izračunavati na osnovu prosječne potrošnje koliko broj solarnih ploča treba pojedinom objektu te na koji način se postavljaju instalacije vezane uz električnu energiju i toplu vodu po kući te kako koristimo senzore u opremanju pametnih kuća.

Rad na računalima nadopunjen je praktičnim radom tijekom kojeg su učenici došli do niza spoznaja o načinima korištenja solarne energije i njihovom instalacijom u stambenim objektima.

 Svoje 3D crteže nadopunili su instalacijama i solarnim   pločama primjerenim objektima koje su projektirali. Projekti   učenika su sastavni dio završnih radova učenika završnih   razreda koje će obraniti krajem godine, a učenicima dio   praktičnih zadataka u okviru nastavnog procesa čime su   dodatno obogatili svoj rad i došli do novih vrlo vrijednih   znanja o kojima treba promišljati prilikom projektiranja   modernih, pametnih kuća.

 

U okviru stručne prakse posjetili su solarnu elektranu Abengoa, jednu od najvećih solarnih elektrana u Europi te prepoznavali vrste solarnih panela i izračunavali količinu proizvodnje pojedinih polja u odnosu na vrstu panela.

Naučili su i pokoju riječ španjolskog jezika tijekom tečaja u okviru kojeg su na interaktivan način u muzejima, trgovinama i restoranima učili nove riječi i razgovarali s domaćim stanovništvom

 

Slobodno vrijeme učenici su proveli upoznajući kulturno povijesne znamenitosti grada Seville, a posjetili su i Gibraltar, prekomorski teritorij Ujedinjenog Kraljevstva koji se nalazi na južnom rtu Pirinejskog poluotoka, između Atlanskog oceana i Sredozemnog mora. Kako Gibraltar leži na tjesnacu koji odvaja Europu i Afriku  posebno je bilo uzbuđujuće s obzirom da je vrijeme bilo sunčano i vedro vidjeti rubove Afrike udaljene svega 15 ta kilometara. Osim toga poseban doživljaj bila je spilja Sv. Michaela, koja je dio prirodnog rezervata i koristi se i za održavanje koncerata, a  također i predivni berberski makakiji, koji se slobodno šeću cijelim rezervatom. Iako djeluju vrlo pitomo, treba im prilaziti s velikom pažnjom i ne ometati ih, jer ukoliko se osjete ugroženima mogu biti opasni, a i pravi su lovci na hranu koja se nalazi u ruksacima posjetitelja koje otvaraju velikom brzinom.

Mobilnost je bila izrazito izazovna kako za učenike i partnere, no zajedničkim trudom i vrijedim angažmanom naših učenika došli smo do predivnih rezultata koje ćemo podijeliti s ostalim učenicima i nastavnicima, te ćemo ih postepeno ugrađivati u svoju nastavu.

Galerija slika

                                                                                                                Koordinator projekta: Daniela Usmiani

 




CMS za škole logo
Srednja škola Bedekovčina / Gajeva 1, HR-49221 Bedekovčina / ss-bedekovcina.skole.hr / ured@ss-bedekovcina.skole.hr
preskoči na navigaciju