Temeljem zahtjevne prijave, izrađene Strategije razvoja, Europskog razvojnog plana i akcijskog plana te velikog iskustva u organizaciji dosadašnjih europskih projekata mobilnosti, Srednja škola Bedekovčina je krajem 2021. godine ishodila akreditaciju Erasmus+. u području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja.
Dodjelom akreditacije Erasmus potvrđuje se da je podnositelj zahtjeva izradio plan za provedbu visokokvalitetnih aktivnosti mobilnosti u okviru razvoja svoje organizacije.
Akreditacija Erasmus omogućit će Srednjoj školi Bedekovčina pojednostavljeni pristup izvorima financiranja iz Ključne aktivnosti 1 tijekom čitavog programskog razdoblja (2021. - 2027.).
Učenici škole će u svakoj školskoj godini do 2027. godine imati mogućnost obavljanje stručne prakse u inozemstvu, a nastavnici strukovnih predmeta mogućnost odlaska na usavršavanje stručnih znanja potrebnih u podučavanju.
Više o svim mobilnostim možete pročitati na mrežnoj stranici projekta FUTURE IN OUR HANDS I
Job shadowing u Frankfurtu na Majni
Autor: Daniela Usmiani, 17. 3. 2023.
Od 5. do 11. ožujka 2023. u sklopu Erasmus + projekta škole pod nazivom “Future in our hands I” nastavnica Ksenija Lucija Pataran boravila je u Frankfurtu. Kroz praćenje rada arhitekta Ulricha Fehrenbacha kao i obilazak izvedenih objekata i otvorenih gradilišta upoznala se s praksom zaštite građevina spomeničke baštine u Njemačkoj.
Izlascima na teren u suradnji s projektantom konstrukcije pratila je viziranje i analizu statike konstrukcije postojećih ugrađenih građevina u centru i slobodnostojećih građevina na rubnim dijelovima grada. Pritom se upoznala sa specifičnostima starogradnje u Frankfurtu i njegovoj okolici te dobila uvid u rješavanje problema rekonstrukcije i sanacije starih građevina, osobito u području poboljšanja narušene statike te upotrebe adekvatnih građevinskih materijala i tehnologija.
Obilaskom otvorenih gradilišta upoznala se s koordinacijom i komunikacijom s izvođačima te rješavanjem konstruktivnih detalja i aktualnih problema na licu mjesta kao i zaštitom gradilišta u centru grada te specifičnom ulogom arhitekta u Njemačkoj. Upoznala se s razlikama na području građevinske i zakonske regulative u Njemačkoj i posebnostima rada na području zaštite graditeljske baštine.
Stekla je spoznaje o razlikama odgojno-obrazovnog sustava u Njemačkoj u odnosu na odgojno-obrazovni sustav u Hrvatskoj.
Razmijenila je iskustva vezana za rad arhitekata u Hrvatskoj i Njemačkoj te stekla vrijedne spoznaje glede upotrebe održivih materijala.
Razgledom grada, Goethe house muzeja, Stadtl muzeja i niza galerija kolegica je oplemenila postojeća znanja, osobito na području dogradnje građevina namijenjenih izlaganju i likovne umjetnosti.
Multikulturalnost i živo bilo grada, promet te prisutnost velikih imena suvremene svjetske arhitekture u urbanoj slici grada od 720 000 stanovnika dalo joj je uvid u suvremena svjetska stremljenja.
Sva nova iskustva, informacije dobivene od strane mentora, kao i projekte koje je vidjela i na kojima je sudjelovala, kolegica Pataran će prenijeti kolegama stručnog aktiva, ali i učenicima tijekom nastave stručnih predmeta u graditeljstvu.