Temeljem zahtjevne prijave, izrađene Strategije razvoja, Europskog razvojnog plana i akcijskog plana te velikog iskustva u organizaciji dosadašnjih europskih projekata mobilnosti, Srednja škola Bedekovčina je krajem 2021. godine ishodila akreditaciju Erasmus+. u području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja.
Dodjelom akreditacije Erasmus potvrđuje se da je podnositelj zahtjeva izradio plan za provedbu visokokvalitetnih aktivnosti mobilnosti u okviru razvoja svoje organizacije.
Akreditacija Erasmus omogućit će Srednjoj školi Bedekovčina pojednostavljeni pristup izvorima financiranja iz Ključne aktivnosti 1 tijekom čitavog programskog razdoblja (2021. - 2027.).
Učenici škole će u svakoj školskoj godini do 2027. godine imati mogućnost obavljanje stručne prakse u inozemstvu, a nastavnici strukovnih predmeta mogućnost odlaska na usavršavanje stručnih znanja potrebnih u podučavanju.
Više o svim mobilnostim možete pročitati na mrežnoj stranici projekta FUTURE IN OUR HANDS I
Job shadowing u Sloveniji
Autor: Daniela Usmiani, 7. 4. 2023.
U periodu od 27.3. - 31.3.2023. nastavnik stručnih predmeta u poljoprivredi Filip Halić proveo je tjedan dana u Biotehniškom centru Naklo promatrajući rad kolega ju području poduzetništva, rad poduzetničke tvrtke i organizacije rada školskog dućana.
S obzirom da je Biotehnološki centar Naklo jedna od vodećih ustanova na području poduzetništva tjedan dana je bio za našeg nastavnika izrazito dragocjen s obzirom da učenici agrotehničari u svom kurikulumu imaju predmet Poduzetništvo usporedio je kurikulume i pronašao zajedničke točke no i mjesta na kojima može unaprijediti svoj rad.
Poduzetnička tvrtka je također sadržana u kurikulumu agrotehničara, no u RH ne postoji mreža poduzetničkih tvrtki poljoprivrednih škola te je rad poduzetničke tvrtke u Sloveniji bio izrazito koristan i kolega je dobio niz ideja kako unaprijediti svoj rad.
U okviru rada naše škole djeluje i Učenička zadruga, no Biotehniški centar Naklo ima i svoj dućan u kojem prodaje svoje i ekološke proizvode okolnih poljoprivrednika te je kolega tijekom boravka proučio način na koji je škola usustavila rad školskog dućana te će po povratki istražiti mogućnosti otvaranja istog u RH s obzirom da kao škola proizvodimo niz proizvoda: od meda, jabuka, grožđa, presadnica i cvijeća te keramičkih proizvoda, koje učenici izrađuju tijekom praktične nastave.