preskoči na sadržaj

Srednja škola Bedekovčina

Akademija za posebne obrazovne potrebe / Academy of special needs

Trogodišnji Erasmus+ projekt: 1.9.2019. - 31.8.2022.

Slikovni rezultat za erasmus logo

KA201 - strateško partnerstvo.

Glavni koordinator: Powiat Kielecki, Poljska

Partneri: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Piekoszowie, Poljska

               Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Chmielniku, Poljska

               Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Bodzentynie, Poljska

               ASSOCIAÇÃO TERRAS LUSAS-MOVIMENTOS EUROPEUS, Barcelos, Portugal

               Swietokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Kielce, Poljska

               Innovation Frontiers IKE, HRAKLEIO ATTIKIS (Athens), Grčka

               Srednja škola Bedekovcina, Hrvatska

 

Projekt pod nazivom. "Akademija posebnih obrazovnih potreba" trajat će tri godine. Vrijednost projekta je 207.386 eura.

Glavni cilj projekta je razvijanje modela za učinkovit razvoj ključnih kompetencija studenata SPE-a poboljšanjem profesionalnih vještina nastavnika / stručnjaka / konzultanata na polju inkluzivnih oblika i metoda poučavanja, s posebnim naglaskom na korištenje ICT alata.

Specifični ciljevi:

  • učenje stranih modela dijagnoze i podrške učenicima sa SPE (specijalnim potrebama u edukaciji);
  • korištenje stranog iskustva u vlastitom radu;
  • učenje stranih rješenja u području učinkovite i kreativne uporabe IKT-a u procesu učenja ključnih kompetencija učenika;
  • upoznavanje menadžmenta pojedinih institucija s obrazovnim sustavima, modelima inkluzivnog obrazovanja i nastavnim metodama koje djeluju u partnerskoj zemlji u okviru dijagnoze i podrške učenika sa SPE.

Sudionici projekta bit će učitelji / stručnjaci / konzultanti (psiholozi, pedagozi, logopedi, ljudi odgovorni za kvalitetu obrazovanja) iz četiri partnerske zemlje. To će biti ljudi koji rade s učenicima sa SPE-a te pružaju podršku učiteljima koji se bave široko shvaćenim obrazovanjem i inkluzivnim obrazovanjem.

Cilj projekta je pružiti podršku učenicima s posebnim obrazovnim potrebama, razviti pravila suradnje između vodećeg tijela, psiholoških i pedagoških savjetovališta, ustanove za osposobljavanje nastavnika i škola, proširiti profesionalne vještine i povećati iskustvo u dijagnostici i podršci učenika sa SPE-om, s posebnim naglaskom na potrebe učenika sa specifičnim teškoćama u učenju, s Aspergerovim sindromom i talentiranim učenikom, priprema škola koje su uključene u provedbu projektnih pretpostavki za učinkovito provođenje ideje o inkluzivnom obrazovanju te razvijanje mehanizama za osiguranje obrazovnih postignuća za sve učenike koji su u riziku od isključenja, s posebnim naglaskom na učenike sa SPE.

Ishodi projekta:

  • scenariji nacionalnih sastanaka radionica i savjetovanja za e-učenje u području učeničkih SPE-ova na područjima navedenim u projektu;
  • vodič za nastavnike, koji sadrži sadržajno pokriće iz područja kreiranja i izmjena nastavnih planova i programa za učenike sa SPE-om, uključujući dobre prakse, alate i metode razvijene u partnerskim zemljama tijekom rada na međunarodnom tečaju e-učenja;
  • digitalni laboratorij metoda i oblika rada sa učenicima sa SPE-om;
  • međunarodni tečaj za e-učenje o metodama i načinima rada sa studentima SPE-a, uzimajući u obzir dobre prakse u pojedinim partnerskim zemljama, s posebnim naglaskom na kreativnu uporabu ICT alata.

Aktivnosti:

  • organizacija 4 međunarodna projektna sastanka
  • organizacija 4 kratkoročna programa obuke za 32 polaznika iz 4 zemlje: Poljske, Portugala, Grčke i Hrvatske
  • izrada vodiča za učitelje
  • razvijanje međunarodnog tečaja za e-učenje
  • provođenje nacionalnih sastanaka i savjetovanja za e-učenje za učitelje.

Utjecaj i dugoročne koristi:

  • povećanje učinkovitosti potpore nastavnicima koji rade sa učenicima SPE;
  • povećanje razine učinkovite i kreativne upotrebe IKT-a za učitelje u procesu osposobljavanja ključnih kompetencija studenata sa SPE-om;
  • povećanje znanja nastavnika o modelima inkluzivnog obrazovanja i nastavnim metodama u zemljama partnerima;
  • poboljšanje kompetencije i profesionalnih vještina sudionika u pružanju podrške studentima sa SPE;
  • osiguravanje pristupa tečaju e-učenja širokoj grupi nastavnika;
  • poboljšanje kvalitete rada škola i obrazovnih ustanova u smislu dijagnostike i podrške učenika sa SPE;
  • povećanje kvalitete podrške učenicima SPE i njihovim roditeljima u području ključnih kompetencija i inkluzivnog obrazovanja.

 


Vijesti

Academy of Special Educational Needs

Autor: Krasnodor Mikša, 25. 4. 2022.

 

Od 19. do 21. travnja 2022. održan je drugi transnacionalni susret koordinatora projekta Akademija obrazovnih potreba u Barcelosu u Portugalu.

Sastanku su prisustvovali, uz partnere iz ostalih zemalja, koordinatori projekta iz naše škole, Tomislav Čekolj i Tatjana Papst. Na sastanku se raspravljalo o sljedećim aktivnostima u projektu, obavezama partnera prema projektnim zadacima i dovršavanju pojedinih planiranih koraka. Posebna je pažnja posvećena izradi priručnika za nastavnike što je jedan od glavnih ishoda projekta te su podijeljeni materijali i područja koja će obraditi pojedini partner prema prijašnjim dogovorima.

Usklađena je i dokumentacija koja prati projekt te su analizirane dosadašnje aktivnosti i realizacija istih.

Dogovoreni su i sljedeći susreti i edukacijske aktivnosti u Poljskoj i Grčkoj, kao i termini transnacionalnih sastanaka u Hrvatskoj i Grčkoj.

Tatjana Papst




CMS za škole logo
Srednja škola Bedekovčina / Gajeva 1, HR-49221 Bedekovčina / ss-bedekovcina.skole.hr / ured@ss-bedekovcina.skole.hr
preskoči na navigaciju