Dvogodišnji Erasmus+ projekt: 1.9.2019. - 31.8. 2021.
2019-1-TR01-KA229-074578_6
Strateško partnerstvo između 6 zemalja.
Glavni koordinator: Vahit Tuna Anadolu Lisesi, Canakkale, Turska
Partneri: COLEGIUL ECONOMIC "PINTEA VITEAZUL", Cavnic, Rumunjska
I.I.S. "Di Poppa-Rozzi", Teramo, Italija
FIFTH LYCEUM OF IRAKLION CRETE, Iraklion, Grčka
IES ALONSO DE COVARRUBIAS, TORRIJOS (TOLEDO), Španjolska
Srednja škola Bedekovčina, Hrvatska
Project logo:
Paralelno s projektom provodimo i eTwinning projekt pod istim nazivom (https://twinspace.etwinning.net/80773/home)
"Code Yourself Into English" u Srednjoj školi Bedekovčina
Autor: Daniela Usmiani, 17. 3. 2022.
U okviru Erasmus+ projekta "Code Yourself Into English", od 7.-11. ožujka 2022. bili smo domaćini aktivnosti učenja, poučavanja i osposobljavanja u okviru koje smo ugostili 22 učenika i 10 nastavnika iz Turske, Grčke, Italije, Rumunjske i Španjolske. Radi se o projektu tijekom kojeg učenici kodiranjem i upotrebom različitih digitalnih alata kreiraju niz materijala kojima unapređuju znanje i vještine komunikacije na engleskom jeziku.
Tijekom susreta u Bedekovčini, učenici su sudjelovali u nizu radionica u kojima su se upoznali s različitim web alatima.
U okviru prvog dana upoznali su se sa školom u okviru triju kreativnih radionica, naučili su i poneku riječ hrvatskog jezika i sudjelovali u izboru najboljeg stripa, na temelju stripova koje su timovi izradili u svojim školama na točno određenu temu vezanu uz razvoj vokabulara engleskog jezika (u školi, kod liječnika, u trgovini informatičke opreme, na razgovoru za posao, u restoranu, na aerodromu....)
Konverzacijska radionica u okviru koje su radili dijaloge na zadnu temu prema ponuđenim ključnim riječima aktivno su unapređivali vještine govora engleskog jezika u nizu specifičnih situacija.
Najizazovnija je bila radionica Mit App Inventora u kojem su učenici dizajnirali prve aplikacije i radili na unapređenjima i istraživanju mogućnosti alata.
Upoznali su se i s web alatima Canva i Learning Apps, te izradili prve samostalne uratke. Nakon radionice kodiranja Dance Party na Code.org patformi učenici su se iskušali i u Robo Dance-u i osmislili vlastite pokrete te otplesali ples na "robo" način.
Posebno se zahvaljujemo g. Tomislavu Jaguštu iz udruge ŠUZA koji je održao tri mini radionice u kojima su učenici imali prilike isprobati Codey Rocky i LEGO Spike Prime obrazovne robote, te ih programirali da obavljaju jednostavne zadatke i komuniciraju sa svojom okolinom. Ujedno se se svi prisutni upoznali sa Sveučilištem u Zagrebu i FER-om te znanstvenim i nastavnim aktivnostima koje se provode na fakultetu.
U okviru kulturoloških aktivnosti posjetili smo Muzej krapinskih neadrentalaca u Krapini,u okviru posjeta Parku znanosti u Oroslavju učeinici su imali priliku sudjelovati u radionici tiekom koje su izradili vlastiti znanstveni eksponat, razgled ljepota i važnih kulturno-povijesnih znamenitosti Zagreba učenici su istraživali na interaktivan način rješavanjem timskih zadataka koji je završio uzbudljivim rješavanjem tematskih soba u Escape Room Areni.
U organizaciji projektnog susreta sudjelovalo je 24 učenika i 8 nastavnika naše škole.
Koordinatorica projekta: Daniela Usmiani