preskoči na sadržaj

Srednja škola Bedekovčina

Login

Prema modernoj europskoj školi

Prema modernoj europskoj školi jednogodišnji je projekt u sklopu programa Erasmus+, Ključna aktivnost 1 – Mobilnost u svrhu učenja za pojedince, financiran od strane Europske unije posredstvom nacionalne Agencije za mobilnost i programe EU. U provođenju projekta sudjelovat će devet nastavnika Srednje škole Bedekovčina različitih profila (od stručnih suradnika – pedagoginje i psihologa, nastavnika općih predmeta – hrvatskog, engleskog i latinskog jezika, geografije, nastavnica informatike i matematike, nastavnice stručnih predmeta) koji će provesti po tjedan dana na stručnom usavršavanju u inozemstvu, a zatim putem edukacije ostalih kolega nastavnika, preko radionica za nastavnike – razrednike, uvrštavanjem novih nastavnih jedinica u promijenjeni kurikulum određenih nastavnih predmeta, uvođenjem suvremenijih metoda poučavanja u svakodnevnu nastavu, korištenjem najrazličitijih izvora znanja, naročito na engleskom jeziku, parcijalnim uvođenjem nastave na engleskom jeziku..., nastojati osuvremeniti provođenje nastave u školi i učiniti je zanimljivijom.

Ciljevi projekta kreću se u dva osnovna smjera:

1. Spriječiti rano napuštanje školovanja i odustajanje od obrazovanja. Manjkavo obrazovanje velika je prepreka u zapošljavanju mladih. Slabo obrazovanje, nespremnost za tržište rada, niska razina komunikativnosti i nespremnost na cjeloživotno učenje, pa čak i promjenu zanimanja tokom života, znatno ograničava mogućnost napredovanja i uspjeha u budućnosti. Zanimljivija, osuvremenjena nastava i adekvatna psihološka pomoć trebale bi svim učenicima pomoći da uspješno završe srednjoškolsko obrazovanje bez neuspjeha i preranog napuštanja školovanja.
2. Drugi cilj odnosi se na povisivanje motivacije za uspjehom u učenju i daljnjem nastavku školovanja kod nadarenih učenika. Upućivanjem na dodatne izvore znanja, korištenje računalnih tehnologija i stranih jezika u proširivanju nastavnih sadržaja, promjenom kurikuluma zbog zahtjeva za uspješnijim svladavanjem osnovnih i dodatnih ispita državne mature ili prijemnih ispita na pojedinim fakultetima... trebalo bi rezultirati povećanim uspjehom prilikom upisivanja željenih studija, dobrom podlogom za uspješno studiranje i spremnost na cjeloživotno učenje i napredovanje.

Oba cilja vode k ostvarenju zacrtanih misije i vizije škole: stvoriti kvalitetnu školu, sa zadovoljnim učenicima, nastavnicima i roditeljima i lokalnim partnerima, a također se počinje provoditi Europska strategija Škole pripremljena za budućih pet godina.

Sanja Markuš, koordinatorica projekta

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Communication matters: New skills for classroom
Autor: Krasnodor Mikša, 12. 10. 2015.

 

 

 

 

U sklopu projekta Erasmus+ u koji je uključena naša škola, a koji uključuje pet različitih mobilnosti nastavnika, prof. Nevenka Franc boravila je pet dana u Ljubljani na seminaru Communication matters: New skills for classroom.


Od 5. do 9. listopada 2015. sastajala se mala internacionalna skupina u prostorima „Skupine Primera“ kako bi naučili nove vještine u komunikaciji.

Bilo je jedanaest sudionika iz šest različitih zemalja. Bilo nas je iz Estonije, Poljske, Češke, Italije, Slovenije i Hrvatske.

Program treninga obuhvaćao je dvije teme: komunikacijske vještine i uspješna izgradnja odnosa.

Kroz prvu temu vodila nas je Ana Arzenšek, profesorica psihologije i transakcijske analize, a kroz temu odnosa vodila nas je Janja Rebolj, trenerica i voditeljica SDI metode.  

 

Ono što smo čuli i naučili kroz obje radionice je kompleksno, ali uz neke prilagodbe, svakako upotrebljivo u svakodnevnom životu. Pridružila sam se ovoj skupini istraživača ljudske psihe iz dva razloga: zato što me ljudski odnosi i njihova dinamika zanimaju kroz različita područja, u ovom slučaju kroz psihologiju, te zato što u svakom okruženju, radnom ili privatnom, imamo potrebu za stalnim razvojem svojih vještina u komunikaciji i ponašanju.

Jedna dimenzija treninga u Ljubljani uključivala je radni dio koji je bio intenzivan i zahtjevan. Druga dimenzija, opuštenija, uključivala je druženje i upoznavanje, razgledavanje Ljubljane te uživanje u kulturi, razgovorima te razmjeni iskustava s kolegama iz drugih zemalja.

Nevenka Franc, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju