preskoči na sadržaj

Srednja škola Bedekovčina

Future in our hands

Dvogodišnji Eramus+ projekt "Future in our hands" osmišljen je s ciljem unapređenja stručnih kompetencija učenika i obogaćivanja nastave stručnih predmeta naše škole u sva ​tri odjela: graditeljskom, medicinskom i poljoprivrednom. U medicinskom odjelu želimo održati standard i kvalitetu znanja i vještina učenika smjera medicinska sestra/tehničar opće njege i fizioterapeutski tehničar. Agrotehničari u kurikulumu nemaju praktičnu nastavu, pa Projekt stvara preduvjete da učenici teoretsko znanje povežu s praktičnom primjenom. U graditeljskom odsjeku planira se uvođenje novih IT alata i sadržaja, te dograđivanje kurikuluma, čime će se zanimanja arhitektonski tehničar i građevinski tehničar osuvremeniti i učiniti atraktivnijima učenicima pri odabiru nastavka školovanja, obzirom da imamo slab interes za upis u ta zanimanja, kao i sve lošiju uspjeh prijavljenih učenika iz osnovne škole. Zbog velikog broja različitih zanimanja u školi, planira se dvogodišnji projekt kao dio petogodišnjeg ciklusa predviđenog Europskim razvojnim planom.

Sudionici Projekta su:Marija Mlinarić, 2G
a) 75 učenika čije obrazovanje traje četiri ili pet godina: 26 arhitektonskih i 14 građevinskih tehničara, 10 medicinskih sestara/medicinskih tehničara opće njege, 10 fizioterapeutskih tehničara i 15 agrotehničara
b) tri nastavnika strukovnih predmeta
Učenici će odrađivanjem stručne prakse u inozemnim tvrtkama dopuniti svoja stručna znanja, upoznati način organizacije rada i usavršiti znanje engleskog jezika, posebice stručne terminologije. Stručnom praksom učenici će ili nadograditi postojeće znanje i vještine ili nadopuniti znanje dodatnim sadržajima koji nisu sastavni dio kurikuluma. 

Deset arhitektonskih i građevinskih tehničara trećih i četvrtih razreda prvi tjedan boravka u Irskoj će se stručno educirati u radu u računalnom programu za interaktivno projektiranje Revit koji se u školi ne uči i tek se uvodi u arhitektonske tvrtke u Hrvatskoj, a sljedeća dva tjedna provest će na iskustvenom radu u tvrtkama i arhitektonskim biroima. Ova se aktivnost provodi i u prvoj i u drugoj godini Projekta.
Šesnaest učenika drugog , trećeg i četvrtog razreda proširit će svoje znanje projektiranjem pasivne solarne kuće u Malagi u Španjolskoj, što je također nadgradnja kurikuluma. U drugoj godini projekta četiri učenika arhitektonska tehničara koji su svladali projektiranje jednostavnih građevina u Revitu nadogradit će svoja znanja na praktičnom radu u Španjolskoj.
Medicinske sestre/medicinski tehničari opće njege usavršit će postupke zdravstvene njege s naglaskom na suvremene terapije u obradi kroničnih rana, a fizioterapeutski tehničari naučiti metode fizikalne terapije za prevenciju dekubitusa i pneumonije. Planira se po pet učenika iz svake struke,
jednom u prvoj, a drugi put u drugoj godini Projekta.
Deset agrotehničara će nadograditi teoretsko znanje iz stočarstva učeći i radeći na farmi u Španjolskoj. U kurikulumu agrotehničara nije predviđena stručna praksa i u Školi se ne može organizirati. U Irskoj će sljedeće godine raditi na uređenju parkova i sadnji dendrološkog bilja jer krajobrazna arhitektura također nije sastavni dio kurikuluma agrotehničara.
Dva nastavnika arhitektonskih i graditeljskih predmeta u projektnom birou u Pragu će, praćenjem rada svojih kolega, nadograditi stručna znanja projektiranja u računalnom programu ArchiCAD.
Nastavnik stručnih predmeta, doktor umjetnosti – kiparstva će se, putem job shadowinga u školi za dizajn keramike i izvedbu peći, upoznati s dizajnom i tehnologijom izrade kaljevih peći i kamina, čime će nastava biti obogaćena i novim sadržajima.
Učenici novostečena znanja rada u novim alatima prenose drugim učenicima škole putem priručnika koji će moći koristiti i tijekom nastave i prezentacijom arhitektonskih i građevinskih projekata izrađenih tijekom mobilnosti. Izložba radova i prezentacije prate postignuća učenika. Nastavnici stručnim člancima, video uracima prenose iskustva i zanimljivosti iz struke svim zainteresiranim kolegama, članovima Zajednice graditeljskih škola RH.

Uključivanjem učenika i nastavnika sudionika mobilnosti u aktivnosti profesionalne orijentacije po osnovnim školama očekujemo i povećan broj upisanih učenika u četverogodišnje graditeljske programe. Svi materijali i rezultati, kao i aktivnosti ostvaruju vidljivost i dostupnost putem eTwinning , Erasmus+ Project Results i Epale platformi, mrežnim stranicama projekta i naše škole, a promovirat će se i putem radio i TV priloga. Sve navedene aktivnosti vode ostvarenju vizije iz Europskog razvojnog plana, škole kao kvalitetne ustanove iz koje izlaze mladi ljudi kompetentni u odabranim zanimanjima, spremni za cjeloživotno učenje i prepoznatljivi na tržištu rada.

Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Mrežna stranica projekta: https://sites.google.com/view/futureinourhandsbedekovcina


Vijesti

Javljanja iz Irske - Erasmus+ projekt- "Future in our hands"

Autor: Daniela Usmiani, 23. 1. 2020.

 

 

"Super nam je, učimo, radimo, družimo se i zabavljamo - sve u jednom!": javljaju nam naši učenici Arhitektonski i Građevinski tehničari koji provode treći tjedan stručne prakse u Irskoj, ali i Medicinske sestre opće njege i Fizioterapeutski tehničari koji provode svoj drugi tjedan stručne prakse u Dublinu.

No, ipak priznaju da polako broje sate kad će se vratiti svojim prijateljima i najmilijima jer doma je ipak najljepše. 




CMS za škole logo
Srednja škola Bedekovčina / Gajeva 1, HR-49221 Bedekovčina / ss-bedekovcina.skole.hr / ured@ss-bedekovcina.skole.hr
preskoči na navigaciju